وقتی صحبت از هوشمندسازی منزل می کنیم ناخودآگاه برای هوشمندسازی خانه قیمت های بالا مثل ۵۰ میلیون و ۱۰۰ میلیون تومان برای یه واحد ۱۰۰ متری به ذهن مان خطور می کند. ولی در واقع با قیمت های بسیار مناسب تر هم می توانیم منزل خود را هوشمند کنیم. می پرسید چطور؟ هوشمندسازی در ایران در این چند سال بسیار پیشرفت کرده و شرکت های ایرانی بسیاری در این زمینه تاسیس شده اند. یک سری از شرکت ها دانش بنیان مثل خانه هوشمند هانتا حتی کیفیت محصولاتشان را از نظر طراحی و ساخت به حد قابل رقابت با محصولات هوشمندسازی خارجی رسانده اند. قیمت هوشمندسازی ساختمان بستگی به نیاز شما و با استفاده از محصولات خانه هوشمند هانتا می تواند با قیمت های زیر ۵۰ میلیون تومان و با حداکثر اپشن ها انجام شود. در مجموعه هانتا ما یک شعار داریم ” هر ایرانی یک خانه هوشمند”. و برای تحقق این شعار ما تمام تلاش مان رو کرده ایم که با تمام بودجه ها امکان هوشمندسازی ساختمان رو فراهم کنیم. پکیج اکونومی هوشمندسازی با قیمت زیر ۱۰ میلیون تومن یکی از موارد می باشد. ولی بحث اصلی ما در این مقاله پکیچ سوپر اکونومی هانتا است که هوشمندسازی منزل  فقط با ۵ میلیون تومن را مسیر می کند. دلیل اینکه در این تورم و گرانی های سال ۹۹ چطور با چنین قیمتی این کار قابل انجام است فقط و فقط به این دلیل است که تمام محصولات و حتی نرم افزار خانه هوشمند هانتا در داخل کشور و با استفاده از توانمندی مهندسان ایرانی تولید شده است. بیشتر از این سرتون رو درد نیارم و بریم سراغ اینکه با ۵ میلیون تومان چه محصولاتی از شرکت هوشمندسازی هانتا دریافت می کنید و چه قابلیت هایی به خانه شما افزوده می شود. ما برای پکیچ سوپر اکونومی یک واحد ۱۰۰ متری دو خوابه را برای هوشمندسازی در نظر گرفته ایم و بسته به این متراژ تعداد محصولات موردنیاز محاسبه شده است.

محصولات پکیچ سوپر اکونومی هانتا برای هوشمندسازی منزل

۱- کلید لمسی چهار پل هوشمند هانتا

ما برای پکیچ سوپر اکونومی هانتا و برای متراژ ۱۰۰ متر ۵ عدد کلید ۴ پل در نظز گر فته ایم. کلید های هوشمند هانتا لمسی هستند و قابلیت تعریف سناریو هم دارند. قیمت هر کلید لمسی چهار پل هانتا ۴۲۰۰۰۰ تومان می باشد. این کلید به راحتی قابلیت سناریو پذیری دارید. یعنی شما می توانید تنظیماتی روی این کلید انجام دهید که در ساعات خاصی به صورت خودکار روشن شود و در زمان تنظیمی توسط شما خاموش گردد.

کلید هوشمند روشنایی چهارپل

              کلید هوشمند روشنایی چهارپل

۲- کلید لمسی دو پل هوشمند هانتا

در این پکیچ ۳ عدد کلید هوشمند دو پل هم به شما ارئه می گردد. قیمت هر  کلید دو پل لمسی ۳۳۰۰۰۰ تومن است. کلید های دوپل بیشتر برای اتاق خواب مورد استفاده قرار می گیرد.

کلید دوپل هوشمند۳- کلید ترموستات با نمایشگر

در این پکیج یک عدد کلید ترموستات با نمایشگر دما گنجانده شده است تا شما بتوانید سرمایش و گرمایش منزل را به راحتی تنظیم کنید. با استفاده از کلید ترموستات هانتا شما می توانید از راه دور گرمایش و سرمایش منزل را کنترل کنید یا با تعریف سناریو تنظیماتی انجام دهید که سرمایش یا گرمایش منزل در ساعات خاصی از  شبانه روز روشن یا خاموش شود. همچنین دمای منزل در صورتی که از حدی بالاتر یا پایین تر بیاید سیستم های گرمایشی یا سرمایش منزل فعال شود و تا رسیدن دما منزل به حد استاندارد تعیین شده توسط شما این فعال بودن ادامه داشته باشد که این یعنی صرفه جویی در مصرف انرژی.

خرید ترموستات هوشمند۴- ماژول GATEWAY

برای این که تمام محصولات بالا شامل کلید های دو پل، چهار پل و ترموستات را به هم وصل کنید و بتوانید از راه دور کنترل آن ها را انجام دهید نیاز به یک ماژول گت وی دارید که این مکانیزم را پیاده سازی کند. هوشمندسازی ساختمان نیاز به داشتن ارتباط تمام محصولات با هم را دارد تا بتوانید از تمام قابلیت های خانه هوشمند به نحو احسن استفاده نمایید. قیمت ماژول GATEWAY  حدود ۱۱۰۰۰۰۰ تومان است.

۵- ماژول کنترل از راه دور

با استفاده از ماژول کنترل از راه دور و اپلیکیشن هوشمند هانتا که به رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و دارای دو نسخه IOS و ANDROID می باشد، می تونید از طریق گوشی هوشمند تان تمام کلیدها را از راه دور کنترل نمایید. مثلا در صورتی که خارج از منزل هستید با استفاده از اپلیکشن هانتا چراغ ها را خاموش یا روشن کنید یا سرمایش و گرمایش منزل را قبل از رسیدن به خانه فعال کنید یا در صورتی که چراغ یا کولر یا بخاری منزل را خاموش نکرده اید از هر جا با استفاده از اپلیکشن هانتا و با کمک قابلیت کنترل از راه دور اقدام به خاموش کردن آن ها نمایید. قیمت ماژول کنترل از راه دور ۴۸۰۰۰۰ تومان می باشد.

در جدول زیر فاکتور سوپر اکونومی هانتا آورده شده است که شما می توانید با پرداخت ۵۴۵۰۰۰۰ تومان تمام قابلیت های هوشمند سازی گفته شده در بالا را داشته باشید. یعنی با قیمت یک گوشی هوشمند متوسط یک خانه هوشمند دارید و واقعا قابلیت هایی که یک خانه هوشمند با این قیمت در اختیار شما قرار می دهد بسیار بیشتر از هزینه ای است که برای آن انجام می دهید.

ردیف نام محصول تعداد  قیمت واحد(تومان) قیمت کل( تومان)
۱ کلید لمسی چهار پل هانتا ۵ ۴۲۰۰۰۰ ۲۱۰۰۰۰۰
۲ کلید لمسی دو پل هانتا ۳ ۳۳۰۰۰۰ ۹۹۰۰۰۰
۳ کلید ترموستات با نمایشگر هانتا ۱ ۷۸۰۰۰۰ ۷۸۰۰۰۰
۴ ماژول gateway ۱ ۱۱۰۰۰۰۰ ۱۱۰۰۰۰۰
۵ ماژول کنترل از راه دور ۱ ۴۸۰۰۰۰ ۴۸۰۰۰۰
جمع کل ۵۴۵۰۰۰۰

نصب تمام کلید های بالا بدون کنده کاری در منزل شما انجام می گیرد.  زیرا طراحی محصولات هانتا به شکلی است که در همان قوطی سنتی نصب کلید و پریز معمولی جا می گیرد و تنها یکی رشته سیم وارد سیم کشی منزل شما می شود و این یعنی قیمت هوشمندسازی منزل شما در پایین ترین حد معمول می باشد زیرا نیازی به تهیه قوطی جدا ندارید و تنها به یک کابل دیتا برای برقراری ارتباط بین کلید ها نیاز می باشد. همین امر پکیچ هوشمندسازی منزل سوپر اکونومی هانتا را به اقتصادی ترین روش هوشمندسازی ساختمان در ایران تبدیل می کند. تمام محصولات خانه هوشمند هانتا ۲ سال وارنتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش دارد که همین امر نشان از اعتماد ما در خانه هوشمند هانتا به کیفیت بالای محصولاتمان می باشد. برای خرید پکیج سوپر اکونومی هانتا  می توانید در ساعات اداری با شماره ۰۲۱۲۲۰۱۸۳۶۶ تماس بگیرید تا بتوانید از مشاوره کارشناسان ما در زمینه تهیه و سایر قابلیت های محصولات شرکت هانتا بهره مند شوید

در صورتی که می خواهید بودجه بیشتری هزینه کنید  پکیج اکونومی هانتا با قیمت ۱۰ میلیون تومان و آپشن های بیشتر نیز قابل تهیه است.